Mikrokoulutus 1: Millaisissa sisällöillä ohjaat asiakasta kohti ostopäätöstä
24.9.2024 klo 8.15–9.00
Koulutuksessa tunnistetaan syitä asiakkaiden ostopäätöksen viivästymiseen tai kielteiseen ostopäätökseen ja opitaan luomaan sisältöjä, jotka tukevat ennakoivasti asiakkaan positiivista ostopäätöstä. Näin toimien pystytään luomaan myönteistä ilmapiiriä vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa, positiivista asiakaskokemusta ja siten lisäämään myös omaa hyvinvointia.
Mikrokoulutus 2: Missä ja miten jaat sisältöjä tehokkaasti?
1.10.2024 klo 8.15–9.00
Koulutuksessa paneudutaan asiakkaan ostopolun kulkuun ja pyritään tunnistamaan niitä kanavia, joita asiakas käyttää ostopolullaan. Tulosten perusteella pystytään tehostamaan optimaalisten sisältöjen jakamista valituissa kanavissa siten, että ne edistävät asiakkaan etenemistä ostopolullaan. Tunnistetaan erilaisia digitaalisia työkaluja, joilla näitä toimia pystytään automatisoimaan.
Työpaja 1: Asiakkaan ostopäätöksen ohjaamisen digitaalisia apuvälineitä
8.10.2024 klo 8.15–10.00
Työpajassa pääset tutustumaan ja kokeilemaan erilaisia digitaalisia työkaluja, jotka auttavat vahvistamaan asiakkaan ostopäätöstä. Käytännön esimerkkeinä tutustumme muun muassa omien verkkosivujen kehityskohteisiin, chatbottien hyödyntämiseen ja MailChimp-palvelun käyttöön.