```html

ChatGPT asiakaskommunikaatiossa -webinaari

Loading Events

Digitaalisen kaupankäynnin työkalut kuntoon

Tekoäly on mullistanut myyntimaailman, ja sen hyödyntämisen mahdollisuuksiin on jokaisen organisaation syytä tutustua. Meille kaikille on tuttua esimerkiksi sosiaalisen median alustojen tarjoamat suositukset ja hakukonehakujen jälkeiset mainokset, jotka ”yllättäen” ilmestyvät tapahtumavirtaamme. Erilaisia tekoälytyökaluja on tarjolla meidän jokaisen käyttöön kasvavissa määrin ja monet niistä kehittyvät kovaa vauhtia. Tekoälykokeilut kannattaa aloittaa ilmaisversioilla, mutta kun huomaa, kuinka paljon työ, myyntityö tehostuu ja työhyvinvointi paranee, saattaa olla, että maksullistenkin versioiden käyttöönottoa kannattaa harkita.

 

Mikrokoulutus 1: Tekoälyn mahdollisuudet ja rajoitukset myynnin työkaluna
29.10.2024 klo 8.15–9.00

Koulutuksessa tarkastellaan tekoälyn kasvaviin mahdollisuuksiin helpottaa asiakaskommunikaatiota tutustumalla matalan kynnyksen tekoälysovelluksiin. Tekoälyn käyttöön liittyy kuitenkin myös haasteita, jotka on syytä ottaa huomioon. Nämä liittyvät sekä säädöksiin että riskeihin, joita tekoälyn käytössä pitää oppia välttämään. Opimme, miten tekoälyä voi soveltaa myyntityössä siten, että tehokkuus kasvaa työhyvinvoinnista tinkimättä.

 

Mikrokoulutus 2: ChatGPT myynnin ja asiakashankinnan kehittämisessä
5.11.2024 klo 8.15–9.00

Koulutuksessa paneudutaan ChatGPT:n käyttöön asiakaskommunikaatiossa. Opimme promptauksen perusteita eli miten tekoälyä ohjeistetaan kehottein.

 

Työpaja 1: ChatGPT asiakaskommunikaatiossa
12.11.2024 klo 8.15–10.00

Työpajassa pääset kokeilemaan ChatGPT:n mahdollisuuksia asiakaskommunikaatiossa käytännön harjoitteiden kautta. Kokeilemme esimerkiksi, miten kehotteiden käytöllä voidaan vaikuttaa asiakasviestien jalostamiseen sisällön ja sävyn muokkaamisella.

Go to Top