Mikrokoulutus 1: Tekoälyn mahdollisuudet ja rajoitukset myynnin työkaluna
29.10.2024 klo 8.15–9.00
Koulutuksessa tarkastellaan tekoälyn kasvaviin mahdollisuuksiin helpottaa asiakaskommunikaatiota tutustumalla matalan kynnyksen tekoälysovelluksiin. Tekoälyn käyttöön liittyy kuitenkin myös haasteita, jotka on syytä ottaa huomioon. Nämä liittyvät sekä säädöksiin että riskeihin, joita tekoälyn käytössä pitää oppia välttämään. Opimme, miten tekoälyä voi soveltaa myyntityössä siten, että tehokkuus kasvaa työhyvinvoinnista tinkimättä.
Mikrokoulutus 2: ChatGPT myynnin ja asiakashankinnan kehittämisessä
5.11.2024 klo 8.15–9.00
Koulutuksessa paneudutaan ChatGPT:n käyttöön asiakaskommunikaatiossa. Opimme promptauksen perusteita eli miten tekoälyä ohjeistetaan kehottein.
Työpaja 1: ChatGPT asiakaskommunikaatiossa
12.11.2024 klo 8.15–10.00
Työpajassa pääset kokeilemaan ChatGPT:n mahdollisuuksia asiakaskommunikaatiossa käytännön harjoitteiden kautta. Kokeilemme esimerkiksi, miten kehotteiden käytöllä voidaan vaikuttaa asiakasviestien jalostamiseen sisällön ja sävyn muokkaamisella.