```html

Verkkosivujen näkyvyys haltuun -webinaari

Loading Events

Verkosta uusia asiakkaita -koulutussarja

Koulutussarja koostuu kolmesta mikrokoulutuksesta (45 min) ja kolmesta työpajasta (1,5 h), joissa opit ohjaamaan uusia, kiinnostuneita kävijöitä verkkosivuillesi ja sosiaalisen median tileillesi.

Koulutukset ovat maksuttomia ja ne järjestetään Teamsissä.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen

 

Mikrokoulutus 1: Lisää kiinnostuneita asiakkaita 18.3. klo 8.30–9.15

Koulutuksessa paneudutaan hakukoneoptimointiin ja -markkinointiin, ostoon ohjaavaan verkkokauppaan ja asiakaslähtöisten verkkosivujen kehittämiseen sekä web-analytiikkaan. Opit tunnistamaan parhaat hakusanat, joilla asiakkaat etsivät alasi tuotteita ja palveluja sekä miten voit päästä hakutulosten kärkeen. Opit webanalytiikan hyödyntämismahdollisuuksia asiakkaan näkökulmasta toimivien ja ostoon ohjaavien verkkosivustojen ja kauppapaikan kehittämisessä.

Työpaja 1: Verkkosivujen näkyvyys haltuun 25.3. klo 8.30–10.00

Opit miten työkaluja, kuten Google Analytics, Google Ads, Google Trends ja hakukoneoptimointia voi hyödyntää uusien asiakkaiden hankkimiseksi ja verkkonäkyvyyden parantamiseksi. Työpajassa käymme läpi yhdessä, että kuinka voit seurata verkkokävijöiden käyttäytymistä, löytää suosittuja hakutermejä ja suunnitella kohdennettua mainontaa. Lisäksi opit miten parantaa verkkonäkyvyyttäsi saavutettavuuden ja nopeuden optimoinnilla. Työpaja ei vaadi valmistautumista ja kaikki harjoitukset tehdään helposti saatavilla työkaluilla.

Mikrokoulutus 2: Tiktok markkinointityökaluna 1.4. klo 8.30–9.15

Tiktok on tehokas markkinointityökalu. Mikrokoulutuksessa ymmärrät, miten orgaanisella sisällöllä voit luoda laajan ja aktiivisen yleisön, kasvattaa brändin näkyvyyttä ja houkutella uusia asiakkaita. Lisäksi mikrokoulutuksessa käydään läpi Tiktokin mainostyökalut ja esimerkkinä käytetään Turun ammattikorkeakoulun omaa tiliä.

Työpaja 2: Tiktok-sisällön strateginen suunnittelu 8.4. klo 11.00–12.30

Työpajassa puhutaan kattavasti Tiktok-tilistä strategisemmalla otteella. Miten suunnitella ja toteuttaa brändiä tukevaa sisältöä ja kenelle Tiktok-sisältö on tarkoitettu? Mitä käyttäjän tulee tietää Tiktokin sisältövaihtoehdoista, trendeistä ja äänistä? Miten luoda omaan brändiin sopivaa sisältöä trendeistä ja mitä ääniä yritystili voi käyttää? Koulutuksessa käydään läpi myös tilin luominen ja erilaiset tilivaihtoehdot.

Mikrokoulutus 3: Tekoälyn ja LinkedIn-työkalujen hyödyntäminen uusasiakashankinnassa 15.4. klo 8.30–9.15

Koulutuksessa paneudutaan tekoälyn tarjoamiin mahdollisuuksiin ja LinkedIn-työkaluihin uusasiakashankinnan vauhdittamiseksi. Opit, miten tekoälyä voidaan hyödyntää potentiaalisten asiakkaiden tunnistamisessa ja tavoittamisessa sekä miten LinkedInin monipuoliset työkalut auttavat sinua erottumaan kilpailijoista. Koulutuksen aikana saat kokonaiskäsityksen siitä, miten näillä työkaluilla jokainen voi onnistuneesti saada uusia asiakkaita kilpailusta huolimatta.

Työpaja 3: Tekoälyn ja LinkedIn-työkalujen syventävä käyttö uusasiakashankinnassa 22.4. klo 8.30–10.00

Työpaja tarjoaa syventävän katsauksen tekoälyn ja LinkedIn-työkalujen käyttöön uusasiakashankinnassa. Työpaja on jatkoa mikrokoulutukselle ja sen aikana osallistujat pääsevät omakohtaisesti syventämään osaamistaan ja testaamaan työkaluja käytännössä. Käymme läpi konkreettisia esimerkkejä ja harjoituksia, joiden avulla opit hyödyntämään tekoälyä ja LinkedInin työkaluja entistä tehokkaammin uusien asiakkaiden hankinnassa. Tämä työpaja tarjoaa käytännönläheistä oppia ja mahdollisuuden soveltaa opittuja taitoja heti käytännössä.

 

ILMOITTAUDU MUKAAN!

Ilmoittaudu mukaan maksuttomiin koulutuksiin yksin, kaksin tai koko työryhmäsi kanssa. Tervetuloa mukaan oppimaan ja kehittämään taitojasi!

Lisätietoja ja ilmoittautuminen

 

Go to Top